زندگیه دیگه به خودت میای میبینی چیزهایی تو زمان حل شدن که تو دمای هسته ی مرکزی زمین لاینحل به نظر می رسیدن. ولی اینقدر دور به نظر می رسن که انگار نه انگار فقط یکی دو هفته از بودنشون گذشته!
پ.ن: فصل آخر
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00
من به خودخوری ایمان دارم، مثل جسد چند ساعت تا چند روز بعد از مرگ.
پ.ن: از کانال
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00

از مزه ی یک گیلاس می خوای بگذری؟ نگذر! من رفقیتم می گم نگذر! حالا من غریبه شما هم غریبه! بمانی هم دوستتم بری هم دوستتم!
عباس کیارستمی /طعم آلبالو
پ.ن: آلبالو به معنای زندگی دوباره است +فایل صوتی به صورت کامل تو کانال هست!

ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00
آدم از مریضی، تصادف و قحطی و بلای طبیعی و غیر طبیعی نمی میره، آدم از بی عمری و بی زندگی بودن می میره. ما کی زنده بودیم آخه؟
پ.ن: از کانال
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00
به هیچ آغاز و پایانی اعتقاد ندارم که هیچ آغاز و پایانی توی مشتم نبوده است. به مرگ، به زندگی، به شعف، به غم، شادی، رنگ، بو، به مزه و به لمس هیچ تنی حتی تن گلبرگها و برگ های تازه نشسته شده روی درخت ها ، به لمس جنازه های زنده ی آدمیان با لبخندهای کهنه و دمده شان، به هیچ چیزی از این جهانی که می بینم اعتقاد ندارم الی دوست داشتن، سالی گوهی که گذشت فقط از دست دادم، ولی بیشتر دوست داشته شدم. پس
"و قسم به لحظه های سرشار از عشق" حتی اگر کم بود، دروغ بود.
ما را در سایت 71 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 6:00